Bergvik

Där har jag spenderat min dag idag..
här har d röjts som aldrig förr.. =)
närå.. jag har varit rätt snäll..
har varit moraliskt stöd åt min vän som håller på å röjer å rustar...
skönt å se andra jobba.. =)
å nu har kvällen infunnit sej.. skönt..
ser fram emot sängen.. är rätt slut i hela kroppen...
men jag känner me glad å tacksam för mycket just nu...
d enda jag har känt lite nu på sista tiden är att jag har sorg i mitt hjärta..
jag saknar min pappa så otroligt mycke...
han har varit den som funnits för mej såna här gånger när jag haft problem...
han har alltid varit den som gett mej hopp om att allt alltid löser sej...
jag har ofta svårt å tänka så själv... men jag försöker tänka efter vad han skulle ha sagt å gjort i situationer jag hamnar i..
å d får mej ibland å tänka till...
han är den enda människa som uppmuntrat mej i saker.. alltid stöttat mej...
men nu ska jag klara d själv.. måste försöka stå på egna ben...
men d är svårt ibland.. vill falla tillbaka å va liten å ringa han å få svar..
tur att d finns några som finns där å kan hjälpa mej på traven ändå...
även fast d inte är han..
men men.. livet måste gå vidare.. å d kommer d å göra.. å d som aldrig förr..
d är vad min pappa skulle vilja att jag gör oxå..
så nu öser vi... =)
jag hoppas min pappa ser hur jag håller på här nere.. =) han vet att jag inte är klok.. så han är stolt över mej.. d vet ja.. =) hahahaha...

nä nu är d dax för oss å äta lite kvällsfika å umgås en stund innan sängen ropar sitt förtrollande rop.. =)
i morron blir d en till dag mä mycke äventyr å skoj hoppas jag.. =)

Ha en trevlig kväll.. =)


FRAMSIDA:

V.I.P

Medlemskap i

STOPPA PENGAR I BURKEN

Medlemsnr: 1

Namn:

12e gången gratis =)

Kortet är personligt och får inte lämnas vidare.

Vid brott mot överenskommelsen dras kortet in med omedelbar verkan.

Borttappat kort ersätts ej!!

BAKSIDAN:

Stämpelkort

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Gratis!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Vart är mitt kort då? haha

2009-04-02 @ 23:04:26
URL: http://bruunoo.blogg.se/
Postat av: Fröken Höger

korten har inte släppts än.. dom ligger för tryck just nu.. =) men lovar att du kommer få ett när allt är fixat å klart. men då måste du fixa intagningsprovet först.. =) hahahahaha.. å d skulle jag vilja se hur d går mä d.. =)

2009-04-03 @ 08:49:02
Postat av: Veronica

Hahahahahaha!!!! Hoppas att alla andra tycker det är lika skojjjjjjigt som vi ;)

2009-04-03 @ 12:20:40
Postat av: Fröken Höger

Ja d kan man ju hoppas.. men gör dom inte d så synd för dom.. förstå va massa roligt dom missar i såna fall.. =) hahahahahaha.. måste fixa en stämpel till korten oxå.. måste va noga mä den så d känns rätt att stämpla.. =) allt måste klaffa in i minsta detalj.. =)

2009-04-03 @ 14:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0