en dag som denna

idag vankas d barnkalas på hög nivå.. =)
ska åka till Lindefallet på kalas på eftermiddan...
ska bli sååå roligt.. jag å Jessica har inte träffas på jag vet inte hur länge...
så kul som fan ska d bli å få sitta å snacka lite skit... =)
plus att jag äntligen ska få känna å klämma å lukta på den lilla bebisen.. =)
har bara hört henne via telefonen å sett henne nerpylsad i barnstolen...
men nu så är d dax å klämma å.. =)
fan vilka minnen d finns sen vi bodde i söderala tillsammans... =)

just nu grubblar jag på en del saker som gör mej lite orolig...
jag har ingen koll på vad som händer just nu...
jag vill veta men törs inte fråga...
hoppas d kommer fram ändå..
jag blir ju sååå orolig ju.. =(

nä nu ska jag hoppa in i duschen å göra mej klar...
sen bär d ut till marma en sväng å sen far vi vidare till lindefallet för en dag mä massa skratt å tjo å tjim.. =)

ha d så gött allihopa...
kramzz <3 


rackarns... kalaset blev inställt.. =(
barnet hade migrän just en dag som denna..
men men vi gör ett nytt försök i morron istället... =)
ser fram emot d iaf...

kram igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0