Fan

jaha vart fan tog vårvädret vägen nu då??
d försvann fortare än fortast tydligen...
d är tacken d för att man bad vädergudarna å låta våren va kvar..
undrar vad jag gjort dom för ont den här gången då.. =)
jävla skit helvete...
ja ja..
jag har iaf nyss vaknat.. rätt skönt,...
så nu väntar jag bara på att min son ska komma hem så vi kan hitta på nå bus..
hoppas på en promenad idag...
men d beror på när han tänker komma hem..
han har en kompis hemma hos mormor... sä där kan han väl bli kvar ett tag tänker ja..

nä nu sk jag ta å göra ingenting en stund..
hmmm undrar va man ska gö för mat idag då tro...
ja d får bli mitt första uppdrag  å komma på idag...
nån som har nå förslag på mat????
gärna recept å.. =)

ja då fick jag nå å fundera på då..

ha en bra dag allihopa.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0