Ha...

så där ja...
å där tog jag hem segern.. fy fan va skönt d känns.. =)
nu kan ingen ge mej skulden för detta.. för nu har jag motbevisat världen.. =)
hahahahaha...
fy fan va d känns underbart... =)
jag är så jävla fucking lycklig...
å d roligaste av allt... jag har d till och med på papper... =)
kan ju för fan inte bli bättre... så nu är d bara å köra på som vilken dag som hellst...
så den som anklagat mej den kan fan i mej hoppa å skita... =)

hahahahahahaha....

idag har nog varit en av dom sjukaste dagarna i mitt liv..
allt händer till höger å vänster..
när jag ska mä hunden till veterinären så krockar en bil precis framför mej..
d blir bara skit av damens bil mitt framför mej...
å jag fattar inte vad som händer..
men stannar på lämpligt ställe å börjar hjälpa till...
kollar hur tanten som krockade mådde.. letade tag på en sop å började sopa av vägen som va full av glas å massa bildelar...
perfekt å stå å sopa mitt i en vägkorsning.. men va fan skulle jag gö då.. =)
ser att tanten har fullt mä människor runt sej som tar hand om henne...
när jag sopat klart lämnar jag tillbaka sopen av den jag lånade den av...
d visar sej att tanten faktiskt bor precis där olyckan händer..
men sen försvinner alla hux flux.. vissa åker å vissa går in för å koka kaffe åt damen...
å där står hon å jag.. hon måste vänta på att bärgningsbilen ska komma..
å fan törs lämna henne där själv.. vet ju inte alls vad som kan hända...
så sagt å gjort så står jag där mä henne till bergarn kommer...
å ack vilken tid d tar.. känns d som iaf.. =)
å vad pratar man om mä en okänd tant då?? ingen aning...
men vi pratade på iaf.. =)
å när vi står där å prata säger tanten: Å herre gud.. vad händer tredje gången då... för d är så här att för ett tag sen så backade jag på en farbror på parkeringen oxå..
och i nästa mening säger hon: ja jag har funderat på å göra mej av med bilen.. men nu slipper jag ju fundera nå mer.. 
Å kära hjärtanes.. då kanske d är dax å lämna både bil å körkort till bergaren.. vad vet jag.. =)
 så så spenderade jag min lunch å halva eftermiddan...
men d känns bra att ha gjort en insats iaf...

ha d så bra allihopa.. =)
å ni.. kolla åt båda hållen när ni kör ut på en väg!!!
bara en liten tanke.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0