hahahaha..

hel galen kväll i kväll..
har garvat sååå mycke i kväll kan jag lova...
älskar verkligen att jobba såna här gånger...

bästa kommentaren i kväll va nog den här...
en kille kommer fram till mej.. har nog druckit lite för mycke för sitt eget bästa..
men men..
han håller i sin mobiltelefon å säger: skulle jag kunna få låna MIN telefon å ringa min flickvän??
hahahahaha...
ja visst får du väl låna din telefon om du vill svarar jag mä ett leende på läpparna..
får jag??
ja min telefon är inte så pigg just nu åsså visar han sin lur..
å nä den va verkligen inte pigg.. d va lite dåligt mä ström i den...
så jag säger att visst får du låna min telefon men kan du din tjejs nr i huvudet??
nä d kan jag inte... men bara jag kommer in i min telefon så kan jag kolla... =)
ja men den är ju död så d går ju inte sä bra svarar jag...
nä d är ju lite svårt kanske säger han..
ja lite.. men om du väntar en stund så kanske den kommer igång igen så du hinner in å ser nr försöker jag förklara för han flera gånger.. medans han enträget verkligen försöker få fart på den ändå.. *SUCK*
låt den vila nu säger jag åsså försöker du om en stund..
oki.. säger han då.. men står du här å väntar då så jag får låna telefonen när jag hittat nr??
Öhh näe d gör jag inte.. jag jobbar å måste tyvärr gå vidare nu.. men fråga nån annan sen..

ÅHHHH vad dryg fulla människor är... hahahaha
undrar om man är lika själv när man fått i sej lite..
hoppas verkligen inte d iaf.. hahahaha

nä nu ska jag krypa i kojjan å sova lite innan d är dax å kliva upp.. =)
god natt på er allihopa.. =)

Vinsten närmar sej mä storm steg...
tänker sopa mattan mä er allihopa...
skit ska skit ha!!!!!!!!

Sweet dreams!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0