Helgen

Nu är d söndag igen...
fan va fort veckorna går..
har jobbat hela helgen så d har varit fullt upp..
blir så förbannad på vissa saker...
hatar när människor skäller på mej å för ett jävla väsen om saker...
men sen när d gäller dom/den som gör samma sak då ska d minsann gå jävligt bra..
då är d helt plötsligt helt jävla okej...
fattar inte hur fan man tänker då...
men kan lova att d inte slutar där... =) hehehe
sen har jag väl inte gjort så mycke mer...
jo.. jag har målat färdigt listen som va kvar i köket.. =)
så jävla duktig.. =) så nu ska den bara strykas en gång till så är den klar.. =)
nu ska jag lägga min son.. å sen ska jag ta å städa lite...
d blir så förbannat mä grus inne den här årstiden..*SUCK*
så nu ska d bort.. är trött på grusiga golv nu.. hahahaha

idag vart jag lite förvånad...
fick ett samtal här på eftermiddan... =)
å va glad jag blev.. d trodde jag aldrig.. =)
men d kom iaf.. =)
tänk va ett litet samtal kan göra.. =)
min dag är räddad.. =) hahahaha
jag vart på såååå bra humör efter d
så vi får se vad kvällen har att erbjuda nu då.. =)

nä nu ska jag natta barn.. =)
ha d så gött.. =)
kramzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0