Måndag

Vart tog d fina vädret vägen då??
jag som är ledig å allt... =(
men men.. d är ju iaf inte snöstorm tack å lov...
nu ska jag göra mej i ordning å dra till stan å göra några ärenden..
sen bär d av å åka å hämta prinsen...
fan vad jag har längtat efter han...
å nu kommer han äntligen hem.. såå skönt...
så ikväll blir d mys i soffan.. =)
underbart...
fan va härligt jag mår nu..
d va länge sen jag måde så bra som jag gör just nu...
d finns bara ett orosmoln i mitt liv just nu..
men jag vet att d kommer lösa sej tids nog d å..
så d är bara å göra d bästa av d just nu...

nä nu måste jag dra...
men ha en kanon dag allihopa.. =)
puss å kram mina älskade vänner å "hmmm"
hahahahahaha...
får ju inte glömma den personen ju.. =)
hehehe

Kommentarer
Postat av: VM

Glöm aldrig att du är värdefull här och nu! :)

2009-04-27 @ 18:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0