Oj då..

Nu va d bra länge sen jag skrev här.. =)
men jag har haft så otroligt mycke roligare saker å göra än å blogga.. =)
d otroligt vackra vädret har gjort att jag hellre spenderat mina dagar ute...
å helgen har varit en spännande period.. =)
fan va kul jag har haft.. tack alla som har varit delaktig i den..

sen har jag börjat tänka på en del saker...
å här ska rensas ordentligt överallt...
vägrar låta saker bygga bo i min hjärna...
d enda som ska bo där är allt roligt å positivt...
det andra skiten ska bort bort bort... tar bara min energi.. men glömmer att betala för platsen i min hjärna...
å där ska d fan inte va gratis å bo inte...
allt d roliga å kärleksfulla får gärna stanna.. för d betalar sej självt d.. =)

jag känner mej lugn å stabil i mitt sinne just nu..
jag är glad å positiv till allt...
å mycke av det beror på mina vänner jag har runt mej...
ni är inte många men viktiga...
utan er skulle livet inte va värt att levas.. =) hahahahaha...
många goda skratt får jag mä er.. men vat att vi även kan ringa varann om vi måste ventilera nå skit oxå...
så skönt att veta vart man har er...

nu är våren här.. å jag mår toppen.. =)
d är d ingen som ska förstöra...
jag tar hand om dom jag är rädd om.. men beteer man sej som skit får man skit tillbaka från mej...
jag tar inte sånt...
jag vill ha öppna å ärliga människor i min omgivning...
finns d ett problem så kom till mej mä det i såna fall...
prata inte mä andra om d...

å dom vänner jag har vet jag kommer till mej... för dom vill att jag kommer till dom om d är nå...
ömsesidig respekt handlar d om...
å den är viktig för mej...

Nä jag är inte bitter... jag är bara ärlig... =)
å kan man inte ta d så behöver man inte läsa det

Så nu ska jag fortsätta mä mitt underbara liv... å ser fram emot morrondagen..
hoppas den blir lika fin som idag å sen kommer min underbara prins hem... =)
så härligt.. =)
har så många planer för veckan...
ska bli såå kul... =)

Ha en underbar kväll alla mina nära å kära... =)
Å Pappa.. du finns i mina tankar dagligen.. =)
jag å mina vänner har pratat om dej i dag å många goda skratt blev d.... =) jag hoppas du inte tog illa upp.. =) hahahaha...
älskar dej såååå mycke.. många stora kramar mä sorg å saknad.. men vi ses snart.. =)

puss å kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0