På Hugget

Ja nu har man jobbat ett tag då..
är bara hem å vänder en sväng sen drar jag iväg å jobbar igen...
idag har minsann fröken varit riktigt på hugget kan jag lova.. =)
ingen har gått säkert i min väg kan jag lova..hahaha
har skickat ett upprört mail, fräst av människor jag pratat mä i telefonen.. =) (myndighetsmänniskor)
jag fattar inte hur d kan komma sig att när jag ringer till myndigheter å ställer frågor som jag tycker dom ska ha stenkoll på eftersom dom jobbar där å för att mina frågor inte är allt för komplicerade så händer så gott som alltid samma sak.,..
d är ingen som kan svara på dom när jag ringer...
dom ber alltid att få kolla upp det å återkomma...
Varför?????
varför sitter dom ens i telefonen om dom inte kan svara på frågor??
eller är d så att jag alltid har den oturen att lyckas komma till den enda av alla dom ca 300 handläggarna som INTE kan just den saken???
om d är d sistnämnda så måste jag ju bara inse att tur i lotteri läre jag ju aldrig få.. =) hahaha
å hur kommer d sej att om man pratar mä två olika myndigheter å ställer samma fråga till dom så får man två helt olika svar...
d fattar jag inte heller... d bör ju vara samma svar på samma fråga kan jag tycka då.. =)
å hur vissa kan få ett jobb som mesta dels går ut på å fixa fram saker på en data när dom inte ens vet hur dom ska göra.. d är för mej en stor gåta..
d tog en halvtimme för för människan å fixa fram dom papper jag bad om.. d va tre enkla papper...
hur svårt ska d va då???
skit svårt tydligen.. hahahaha...
snacka om tålamodsprövande... =)
men tillsist fick jag iaf d jag vela ha å d får man väl vara glad för kanske...
men tror d är dax å uppdatera människorna i datakunskap här nån dag... =)

nä nu ska jag gå ut mä hunden innan d är dax å åka å jobba igen...
men ha d så gott alla glada människor där ute..

kramzzz
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0