skadeglädjen.. den enda sanna glädjen =)

idag fylldes min kropp mä ännu mer skadeglädje... =)
fy fan va jag trivs just nu.. hahahaha...
joråsåatt.. =)
pusselbitarna börjar falla på plats... hahaha..
kanske ska ge sej på nån annan än mej nurå.. hahaha
å en sak är säker.. den här gången går då jag fri iaf.. =)
å d har jag bevis på nu oxå.. fan va d känns skönt kan jag lova.. =)

nu ska jag ta å göra mej redo för lite äventyr mä min son..
vi har hela fyra dagar tillsammans där vi ska hitta på massa bus hela dagarna..
älskar verkligen tiden tillsammans mä han..
har ju inte så mycket tid som jag önskar mä han så den tiden vi har är värdefull... =)

å idag ler jag med hela kroppen.. ännu en vinst för mej.. hahahaha...
kan inte göra annat än å le åt skiten.. =)
å igår fick jag ett sms som jag inte trodde jag skulle få efter detta..
men kan lova att jag blev glad.. =) Jippi..
ännu är inte hoppet över... =)
så nu är d bara å följa mä vågen å se vart d bär iväg..
hoppas den bär mä mej till d bästa.. å att inte vinden vänder så jag drunknar...

ha en underbar dag mina älskade vänner..
tack för att ni finns.. ni vet vilka ni är...
ni som stöttar mej i allt som händer runt mej nu, sen och för alltid...
jag finns här för er oxå vill jag bara säga..
jag hoppas ni redan vet d.. men kan ju berätta d oxå så finns d inget å fundera över.. =)

ha d gött..
kramzzzz

Till Veronica: D gick bra idag.. =) tack för att du tror på mej å får mej att se saker från andra perspektiv i bland..
jag låser mej ofta i mitt tänk.. men du får mej att tänka till.. jag har lärt mej så otroligt mycke av dej.. kommer vara dej evigt tacksam för d.. d är helt otroligt att ha en människa som dej i ens liv.. jag respekterar dej till 100% för den du är.. TACK!!!

Hejdå!!!




Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack för de fina orden! Glöm inte bort att vi alla lär oss något i mötet med alla männsikor som vi möster. Det innebär att

jag också lär mig saker av dig som gör att jag utvecklas.

Vi alla behöver några människor som vi kan sno lite energi av ibland, så tack själv :) med kramar

2009-04-02 @ 16:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0