slit..

vilket väder vi har haft idag..
fan va underbart.. =)
har haft dörren öppen hela dan.. så här har vädrats in vårkänslor.. =)
har varit ute i garaget å hållt på hela dan..
så nu händer d grejer..
till veckan blir d nog källaren oxå..
här ska bli ordning å reda nu..
ut mä d gamla å in mä d nya.. har stora planer nu.. =)
d som är synd nu är att jag måste iväg å jobba..
hade hellre slappat ner mej på soffan efter en hel dags hårt arbete... =)
men va gör man då.. måste jobba för å få pengar för å kunna förverkliga mina drömmar.. =)
så nu måste jag sätta fart så jag hinner i tid..

men ni får ha en trevlig lördag allihopa..
åsså önskar jag att vädergudarna är på min sida även i morron så jag får fortsätta.. =)
d är så kul å se när d blir förändringar överallt.. =)
finfint.. =)

Hejpa!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0