Snö

vad ska denna jävla snö ner å göra nu då???
har vi inte haft nog mä sånt i vinter??
men men så tydligen så skulle d ner lite till...

idag blir kalaset av iaf..
så snart bär d av till Lindefallet på kalas..
här ska skrattas å snackas skit ett tag..
fan va jag längtar...

men nu ska jag ta å äta frukost å njuta av den underbara dagen...
å göra mej i ordning för kalas..

i mitt hjärta finns d en plats som "nån" precis tagit...
vet inte om d är bra eller dåligt..
men d är väl något som visar sig mä tiden hoppas jag...

ha en bra dag mina älskade vänner...
Stina.. tack än en gång för att du kom ut mä cigg i natt...
har inte klarat mej utan dej....
du är guld värd... älskar dej gummzz

Hejpa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0