Telefon

det är min bästa vän just nu..
känns inte som jag gör nå annat än å sitter å pratar mä mina älskade vänner...
va skulle jag göra utan dom??
utan dom skulle jag ha skittråkigt på mina ensamma kvällar..
Ni förgyller verkligen mina kvällar.. =)

just nu sitter jag å pratar mä en vän jag känt i många år..
å ack så kul vi har.. =)
många roliga minnen å upplevelser...
fan va äventyr man varit ute på på varsitt håll.. =)
vilka erfarenheter man kan byta mä varann.. =)

d är verkligen ett spännande samtal.. =)
ge å ta brukar d heta..hahahaha

å sen vilka olika liv vi lever allihopa..
spännande å höra hur olika d ser ut överallt..

men nu ska jag ta å försöka knoppa in snart så jag orkar upp i morron..
för i morron är d en ny dag mä nya äventyr... =)
ser fram emot morrondagen.. =)

god natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0