Affärskvinna

Idag har d varit en sån där skrattretande dag igen... =)
Har haft en helt otrolig dag igen...
D är såå underbart å ha människor runt sej som man skrattar tillsammans mä..
å jag bara älskar människor som har lika högt till tak som jag har..
Älskar er alla =)

å ni som funderar på att skaffa en burk kom då ihåg att allt ska räknas =)
utan d behöver man inte burken =) 
så som den affärskvinna jag är så lär jag ut till andra hur det ska gå till... =)

Synd att du inte blev nöjd med svaret du fick när jag hjälpte dej..
men jag hoppas att det löste sej å att du gjorde som jag sa åt dej... =)
då tror jag att d blir kanon.. =)
håller tummarna för dej ska du veta... =)

God natt!!

 


Kommentarer
Postat av: Veronica Mars

Hm man ska inte bilda pakt! Det ska man passa sig för!

2009-02-12 @ 07:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0