Då kör vi igen =)

Vilken svordom använder du mest? Jävlar
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Fem, för då har jag en timme till sex =)
Var köper du dina matvaror ifrån? Affären
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Beror på vem den andra är =)
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En ny bil
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Klart nån har =)
När var senast någon stötte på dig? I onsdags kanske ;)
Vad åt du till middag senast? Kyckling å potatisgratäng
Kan du vissla? Kul om jag inte kunde
Tittade du på tecknat när du var liten? Jajjemensan.. gör d nu å.. tilsammans mä min son
Äger du några popband t-shirts? Absolut inte
När flög du senast? I maj 2008
Pratar du några andra språk? Taskig engelska man kan nog kalla d svengelska =)
Har du gråtit offentligt? Japp
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Helt klart
Vad har du med dig in på bion? Den jag ska hångla mä =)
Vad har du för väder? Snö skitväder
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? får man välja håltimmar??
När sov du senast på golvet? På nyårsafton?? ja på en madrass på golvet iof.. nykter å städad, hemma framför tvn
Vilken är din favorit drink? Rosa pantern
Gillar du din boendesituation? Helt klart.. älskar den =) ingen som vet vad man gör eller inte gör =)
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Många
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Vissa, vissa inte
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Ja jag är väl tjej så inte kunde jag va tyst iaf =)
Hur gammal blir du nästa födelsedag? Ett par stycken. Några fler än tjugo men mindre än trettio =)
Tror du på liv på andra planeter? Ja jag tror knappast d bara kan va vi som existerar, lite smartare än så måste väl finnas =)
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? D ordnar sej tids nog...
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nja d vet jag väl inte riktigt..
Tycker du om att krama folk? Absolut, rätt människor kramar jag gärna ofta, mycke å länge =)
Äger du en digitalkamera? Två
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Räcker d inte mä att jag är jag då?? d är jag nöjd mä iaf =)
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja ibland, beror lite på vem å varför dom skulle ringa.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Varför skulle jag få d? Jag äter som det däggdjur jag är =)
Är du mörkrädd? Kan jag lova =)
Tre saker du alltid har med dig? Mej, plånboken å ciggaretterna

Så nu har jag skrivit lite mer ointressant fakta =)
sånt som man gör när man inte har nå bättre för sej..
men nu ska jag sova iaf..
börjar bli trött nu..
å blev lite ledsen över att jag ite fick nå sällskap i kväll.. hade hoppas på d men d krånglade till sej lite.. =(
Men men, sånt som händer även den bäste =)

GONATTINATTI..
dröm sött alla vänliga människor.. ni andra kan skita i å sova.. ni har säkert inte ens förtjänat en god natts sömn ändå..

piss å kräm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0