En helt vanlig natt!!!

Ja inatt när jag va laddad att skriva här då fungera inget.. suck..
hatar när saker inte fungerar när jag vill.. =(
allt ska fungera precis i den sekunden jag vill å ingenting annat...
för jag är som sagt tidigare.. lite viktigare än alla andra..hahaha..

En diskussion i natt:
Jag: fan jag börjar få munsår.. fan va tjatigt..
Vän: Jag har köpt sånt där munsårs plåster... dyrt men bra...
Jag: fan va fint.. men frågan är om jag kan ha sånt.. sitter å pillar så fort chans finns..
Vän: ja jag å, så fort d blir en flisa så är jag där å klöser...
Jag: ja jag å, å sen är det enormt stort...
Vän: Ja d ser ut som man fått en käft på smällen..
Jag: hahahahaha (skrattar så tårarna rinner å får inte fram ett ljud) men efter ett tag lyckas jag upprepa vad hon sa..
En käft på smällen??? fan va fint =)
å vi bryter ut i ett panikskratt...
hahahahaha.. tänk va fel d kan bli ibland.. =) å ack så roligt.. =)

Nu ligger jag här på sängen å vilar lite innan d är dax å jobba natt..
Jag har frisknat till men är inte hundra bra med min hosta.. men d får man leva mä...

Nu ska jag försöka mej på å greja till bloggen lite... spännande å hålla på.. får väl se vart d slutar.. =)
å d märker väl ni oxå.. =)
Ni får gärna tycka till om vad ni tycker om mina ändringar.. =)

Min sista fråga: Vem är du Anonym som har haft urinvägsinfektion??
rätt nyfiken måste jag bara säga.. =)

Ha en trevlig fredag kväll.. =)
d ska då jag ha iaf.. =)
Hejpa!!!

ps: tänker fortfarande på DEJ.. kan inte släppa.. kan inte sluta tänka på dej.. min högsta önskan är DU!!!

Kommentarer
Postat av: Jonna

haha

2009-02-27 @ 16:16:07
URL: http://jonnamartensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0