Fakta.. =)

hur gammal är du? 27 än så länge =)
vart bor du? söderhamn 
vart har du bott? Här
är du beroende utav nånting? kan jag lova =)
tycker du om dej själv? varför skulle jag inte??
har du växt något det här året? på bredden i såna fall
vilket år har varit ditt bästa? ingen aning.. hoppas d blir d här =)
är du öppen? japps
varför blev du ledsen senast? Över att min pappa är död..
är du romantisk?  ja verkligen.. tror jag iaf.. =)

vem
pratade du senast med?
Elin så klart =)
skickade sms senast? Danne
kramade du senast? En kille i söndags =) sååå mysigt såååå ;)
var du på stan med sist? Elin kanske???
tycker du om? Hemligt.. å mej så klart =)

vad
heter du?
Rebeka Bodin
gör du nu? svarar på dom här frågorna !
ska du göra i helgen? vet inte riktigt.. hoppas på nå spännande
har du käkat idag? Nachotallrik
har du på dej? väldigt lite iaf.. =)
dunkar ut ur dina högtalare nu? musik hoppas jag.. =)
skrattade du åt senast? Är d någon som är förälder till barnet som sitter i godisautomaten komentaren =) grymt roligt va d.. =)
är du rädd för? Mörker

har du
ont någonstans nu?
låren å magen å röven.. =)
nån piercing? Örat
nån tatuering? nope.. men vill ha..
haft sex det senaste halvåret? skulle tro d va.. ;)
blivit sviken på sistonde? ja verkligen.. =(
pussat någon idag? nope.. tråkigt d å.. =(
gjort någon svartsjuk? jajjemensan
haft sex med en okänd person? nä d tror jag inte...
vad ska du göra nu? sova ensam i min stora tomma säng... =(




Kommentarer
Postat av: Veronic Mars

Över 30 tror jag då ;) och ja bl a cola!!!!!

2009-02-17 @ 12:19:50
Postat av: Fröken Höger

hahaha.. ja men ack så fel du hade.. =) men inte långt kvar iof.. =) hur kan du tro d?? =) hahaha.. ja å massa annat oxå.. men sånt lämnas inte ut på bloggen ;) hahaha..

2009-02-17 @ 14:38:19
Postat av: Veronica Mars här igen

Ett beroende leder oftst till missbruk... missbruk är inte hälsosamt klurar men SEX måste ju vara toppen att få missbruka... så fram med burken å kör på ;)--

2009-02-17 @ 17:43:41
Postat av: Fröken Höger

Jajjemensan.. d kan fan inte bli bättre skulle jag tro.. =) Kanske ska byta ut mitt cola missbruk till SEX missbruk eller beroende.. =) Fan va fint =) värt att prova iaf.. =)

2009-02-17 @ 22:59:58
Postat av: Veronica Mars

Å då lovar jag att aldrig någonsin säga något negativt om det ;)

2009-02-18 @ 08:22:09
Postat av: Fröken Höger

Fan va snällt... då satsar jag på d istället då.. =)

2009-02-18 @ 11:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0