Fan va jag är bra.. Hurra Hurra Hurra!!!

Jo då d måste jag ju bara säga...
int behöver då jag nån karl inte.. =) kan ju göra allt så bra själv.. =) hahaha...
synd att man börjar göra saker mitt i natten bara..
Hade jag gjort d idag så hade jag ju kunnat åkt å handlat mer tapet...
SUCK
D fattades två decimeter på rullen jag hade för att d skulle räcka hela vägen.. =(
Men den ena delen är nu klar iaf.. =)
så jävla fint blev d å.. =)
Jag är ju såååå bra på såååå mycke ju.. =)
Åsså har jag målat klart skåpsluckorna som va kvar... =)
sen är d bara listen i taket som ska målas.. å den körs i morron en vända iaf.. =)
Nu börjar mitt kök äntligen bli helt klart.. =)
Tur att man inte är rädd för att få lite skit under naglarna..
hur skulle d då gå?? Inge bra alls när man lever själv iaf.. =)

Fatta vilken puma jag är igentligen.. =) helt självgående.. =) den ni.. =) hahahaha...
Jag är inte bara mamma.. jag är tapetserare å målare å.. =) hahahaha...

Men nu så är d nog dax å krypa ner i kojan så jag kan samla krafter å fortsätta i morron... =)
då ska glasskivorna in hoppas jag.. =)
Bilder kommer inom kort =)

kanske skulle va sjuk lite oftare.. eller vad säger  du Veronica ;) mer sjuklighet åt folket.. =) hahaha...

Nä nu ska jag ta å drömma mej bort i drömlandet ett tag för där går det alltid som man vill.. =)
Där trivs jag =)
"Nån" tar upp mina tankar.. hela tiden.. *Suck*
Men men sånt är livet på en pinne!!!

Pöss å Kram till er alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0