sexy moves


nu i kväll har d bara varit galenskaper tror ja..
skulle åka å hämta en snöslunga för nu är jag såå trött på å skotta allt...
Innan d va färdigt hamnade vi i Bergvik..
å där vart d fullt ös..
Carro hade hittat gamla goa skivor sen fan vet när.. =)
å när stämningen börjar krypa in i kroppen så börjar d rycka i dans nerven.. =) hahaha...
så där står jag i hennes kök å visar några härliga moves.. =)
å ack vilka goda skratt vi fick oss.. hahaha..
man dansar ju hellre än bra =)
å du vet när man börjar gå in å ska köra såna där stjärtruskningar man bara ser på tv så bryter ju ett asgarv ut.. =)
man är ju inte allt för snygg.. hahaha..
å till d så måste man ju även visa hur dom gör med andra delar av kroppen i videos...
å d gjorde ju inte saken bättre kan jag lova...
där står jag.. som är vig å smidig som ett kylskåp å ska försöka visa hur dom på tv gör sina oroligt sexiga moves... haha
d gick allt annat än bra kan jag lova.. =)
fattar inte varför d inte ser lika bra ut när man gör dom själv som när man ser d på tv.. =)
hahaha..
men vi förlängde våra liv mä några år iaf.. för et gott skratt förlänger ju livet säger dom ju.. hahaha..
nu kommer jag leva riktigt länge =)


Å du Veronica.. jag berättar aldrig mina källor.. =) sen om din fantasi skenar kan ju inte jag rå för.. =) hahaha..
Å tack för infon jag fick idag... synd att den kom lite sent..
hade ju varit riktigt kul å springa ihop i dörren... =)
frågan är ju hur reaktionerna skulle bli.. hahahaha..
kan ju hoppas att d va nå fel som måste åtgärdas så d händer igen.. =)
om jag så ska sitta där dag ut å dag in tills d händer.. =)
eller så fixar jag väl ett fel så d inte går att undvika en krock i dörren.. =) hahaha...


Nä nu är d nog dax å ta tag i d som ska göras här innan d är dax å sova...
måste väl se pigg å fräsch ut om något går sönder =)

sen har jag ganska mycke å göra på jobbet i morron.. massa pappersarbete...

Natti natti allihopa...
nu ska här snarka på som aldrig förr =)
skönhetssömn =)

Hejpa!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe dom skulle jag vilja se ;) kan du inte visa mej dom någon kväll? ser fram emot en uppvisning ;)

Puss och Kram

2009-02-10 @ 17:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0