Godisautomaten..

Ja vad ska man säga.. =)
jo den här resan va ju mer än vild å galen kan jag lova.. =) vilket ös =)
ni som inte va mä.. synd för er.. ni missa allt roliga.. =)
Carro va väl inte allt för nöjd från början...
hon hatar överraskningar... så hon va väldigt arg på mej.. =)
men gumman.. jag tyck om dej ändå ja.. =)
sen gick d över i glädje tårar å massa skratt.. =) tack å lov =)
hon ringer runt å ska berätta vad som hänt när hon kläcker ur sej: Solen är full å jag skiner =) hahaha
tänk va fel de kan bli ibland... =)
sen är resan ständigt på en ganska låg nivå kan jag lova.. mycke prat å skratt om geggveck å åderpålar.. =)
hahahaha.. ja fan va kul vi hade.. =)
men vi har en väldigt trevlig relax stund å middag å fest efteråt... =)
festen tog väl slut lite olika för olika personer... men jag å fredrik vi höll igång vi.. =)
vi kan d här mä å åka båt vi.. =)
Idag har d kanske varit mindre roligt... huvudet har varit väldigt tungt.. men men.. sånt man får räkna mä i den här branchen.. =)
Men en sak som gjorde hela våran dag och som vi sen kommer glömma var ändå detta:
 Jag, Carro,Johan å Fredrik är inne i spelhallen där Carro minsann ska köra motorsyckel..
sagt å gjort.. vi andra tittar på...
då hör vi en man bakom oss säga:
Är det nån som är förälder till barnet som sitter i godisautomaten??
Vi vänder oss hastigt om å kollar...
vilken godisautomat? driver han eller vad är d frågan om???
Då ser vi en pappa som reser sig snabbt upp ur en bilspelsstol..
Å d visar sej faktiskt sitta ett barn i godisautomaten... =) hahaha...
han har tagit luckan in där godiset ska komma ut...
så där sitter han i automaten...
efter ett tags knölande lyckas dom få ut barnet på något konstigt vis ut genom luckan igen...
För luckan går bara att trycka innåt så d va lite krångligt..
men fan va kul vi hade åt denna lilla olycka...
så nu vet ni som har småbarn att försvinner erat barn på något sånt där ställe.. så kolla då i automaterna.. dom kan faktiskt sitta där... dom behöver inte ha blivit kidnappad.. =)


Lappen som Johan håller i är ett nyckelkort till hytterna.. så ni kanske ser att d inte är allt för stort hål å komma in i..
men är man godissugen så är man väl tydligen =)

Nu måste jag sova så jag orkar upp å åka till veterinären i morron bitti...
nattinatti..
hoppas jag sover lika gott i natt som jag gjorde igår...
men risken finns väl att d inte blir så.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0