Göteborg..

Fan va härligt d är här nere..
synd att jag är trött som ett as mest hela tiden.. =(
men d kanske inte är så konstigt igentligen..
åkte tåg hela dagen igår.. sen vart d mingelparty..
sen drog vi vidare ett gäng.. sen bar d av till hotellet igen för att krypa i kojan.. =)
d som är problemet med d här hotellet är att d fan står på tågrälsen..
både tåg å pendeltåg åker nästan igenom mitt rum.. =(
men d gick rätt bra å sova ändå.. sov rätt klubbat..
sen skulle vi börja halv tio idag så fröken tog d lugnt å sov så länge hon bara kunde...
men helt plötsligt knackar det på dörren..
då är d en av dom boende som är mä på konferansen som kommer å säger att vi faktiskt ska börja kl nio...
jag slänger ett öga på klockan å inser att den fan nästan är åtta.. å jag har inte ätit frukost än.. =(
gaaaaa.. slänger på mej kläder å rättar till d värsta i håret å borstar tänderna å packar d jag ska ha mä å sen springer jag till matsalen.. för frukost är ett måste när man är på hotell =)
å frukost fick ja.. tur =) men sen har man ju sett ut som skit hela dan.. men va fan gör d...
jag har ju bara suttit på min beniga röv hela dagen.. så d är ingen som sett mej...
å har dom d så är d ändå deras problem =) hahaha...
å nu ligger jag på mitt rum å vilar en stund innan d är dax å göra mej i ordning för borgmästarmiddan vi ska på kl åtta...
vi har skit kul kan jag lova men d som är jobbigt tycker jag är när man ska på såna där tillställningar..
man måste föra sej rätt å vara finklädd.. å d är inte riktigt jag..
men jag börjar vänja mej.. har ju faktiskt varit iväg på en del såna nu.. =)

Å en del fina ord har jag fått om dej Veronica =) hört att du börjar se lite sliten ut nu oxå =) hahaha

Å min kursledare ringde igår =)
han kommer tillbaka efter sin sjukskrivning nu...
så nu kommer kursen att fortsätta..
å d ska man väl vara glad för...
så jag får mitt diplom tids nog =)

Nä nu måste jag nog skynda mej så jag hinner göra mej i ordning för festligheterna...
D vankas ju mat för rackarns..

Måste bara tillägga att jag saknar min lilla familj såååå mycke.. men i morron kommer jag hem iaf =)
å sen måste jag bara säga att finns d nå värre än människor som tjatar sönder en?? Nej verkligen inte...
blir på sååå dåligt humör av sånt...
får verkligen träna mitt tålamod vissa gånger... annars har jag nog sagt saker jag ångrar...

Äh.. nu drar jag.. =)
ha d så underbart allihopa..
d ska jag ha iaf.. ;)

puss i ljumsken till er som vill ha en =)


Kommentarer
Postat av: Veronica Mars här igen

Jag inte bara ser sliten ut :( Jag är det! Men du klarar dig inte ifrån att sälja källan bara så du vet ler

2009-02-09 @ 22:22:49
URL: http://www.iogt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0