Gunilla!!!

Hur skulle jag klara mej utan denna underbara människa???
hon har allt man behöver =)
tejp, tipex, sax, skrivare.. ja allt man kan behöva en helt vanlig dag på jobbet... =)
åsså är hon ju den jag spenderar mina rökpauser mä oxå.. Tack så mycke för sällskapet =)

Igår stod d nog inte riktigt rätt i någras huvuden...
pengar i burken.. Ja tack =)
D flög många sköna komentarer runt omkring... inklusive brev som skulle postas flög =)
så går d vettu.. tjänster= burken eller gentjänst.. =) bara att välja.. annars får man posta själv =) hahaha...

Å dom där mackorna.. ja du.. hahahaha... tyckte du verkligen dom behövde d där lilla extra eller?? hahaha..
trodde jag skulle dö av skratt när du fixade smörgåsarna... tur att d gick bra mä dej iaf..  Din lilla VILF =) 

Krediter i burken funkar inte... så tänk inte tanken... =) å sen väljer jag mina burkanvändare mä omsorg...
d passar inte mä vilket skit som helst här inte.. =)

Nu fick jag upp en bild oxå.. *Bläää*... tror d räcker om jag säger mandarinolja.. =) hahaha...
ja vad ska man säga.. tror jag blir knäpp snart.. =) fast okej då.. kanske är d redan men d kanske kan bli värre.. =) hahaha..
VILFen.. kom i håg pengarna nästa gång... =) då ska du få träffa min gris.. å har du tur å tillräckligt mä pengar kanske du får ta på den oxå.. =) hahahaha... ja jag vet att du är avis... men man kan faktiskt köpa en sån om man har en burk.. =)
jag börjar avancera nu vettu.. =) hahahaha...

Man börjar lågt... men sen jävlar avancerar man fort... =)
tror d går lite sämre för Dej VILF?? eller??? =)

Nä nu måste jag sätta igång å packa lite.. =)
ska ju faktiskt iväg i morron å ha d helt underbart.. ;)
å jag tror nog burken får följa.. d vore nog bra.. den är mä mej vart jag än går.. =)

Ha d så gött allihopa. för d tänker då jag ha iaf.. =)
Puss i geggvecket å på åderpålen.. =)
fy fan va vidrigt d lät då märkte ja.. men va fan.. skit samma.. =)
Hejpa!!!!!

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0