hahahaha

kom på en grej nu som hände mej när jag va i Göteborg.. =)
hahaha.. jag tycker d är så roligt...
som ni kanske redan har läst så såg jag ut som skit en dag där pga att jag sov lite länge...
men men.. jag tänkte väl inte nå mer på d..
men sen på kvällen så skulle vi ju på Borgmästarmiddag som d så fint heter.. =)
så jag gjorde mej i ordning å klädde upp mej mä klänning, leggings å stövlar..
fixade i ordning håret å gjorde mej redo...
sen vart d taxi till världsmuseet eller va d nu hette...
där bjöds d på välkomst drink...
så jag går fram å tar ett glas å går vidare..
då är d en dam som stoppar mej i förbifarten å säger:
Stå still där.. jag måste få kolla på dej.. (hon går från topp till tå med ögonen på mej)
så fin du kunde bli då utbrister hon sen.. =) hahaha..
vet inte riktigt hur jag ska tolka d där när jag går vidare...
antingen menade hon att hon tyckte jag va fin då eller så kan d ju ha varit att hon tyckte jag såg ut som skit tidigare på dagen.. =)
jag har fortfarande inte kommit på vad hon menade men när jag tolkade d då så uppfattade jag d som att hon inte trodde jag kunde bättre än d som hon såg på dagen.. hahahaha...

hahaha.. jag tycker d va rätt roligt.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0