jajajaja...

Idag har d väl inte hänt så mycke speciellt va jag kommer ihåg..
Jag sov rätt länge... såååå skönt.. tyvärr har jag vänt på dygnet så nu är jag pigg.. mitt i natten.. =(
I en insident idag va Fröken på väg å spåra ur men skötte sig bra ändå... *klapp på axeln*
Har kunnat varit riktigt ful å otrevlig men behöll d för mej själv...
men är d något som jag hatar så är d när folk beter sej illa å inte kan lyssna på vad man säger...
utan d är viktigare å säga vad man tycker själv... att den åsikten är lite viktigare än alla andras...
Men okej.. ska vi ner på den nivån så okej för mej....
då ligger jag där oxå å kör samma spel... inga problem för mej... 
Jag kan verkligen bli en BitterFitta såna här gånger...
å är d så ni vill ha d så varsegod.. här är hon!!!!!!!!

Hoppa å brinn.. d va verkligen droppen för mej d... tycker inte att man säger såna saker...
men visst.. d kan jag oxå göra... å jag kommer ta mä dej då oxå d kan jag lova... va så säker!!!!!

Nä nu till lite roligare saker.. satt hos en vän innan jag kom hem...
när jag sitter där så låter jag som en 14årig pojke som precis kommit in i målbrottet..
jag får verkligen ta i för att jag överhuvudtaget ska få fram något som liknar en röst...
d går väl så där kanske... men lyckades göra mej förstådd iaf.. =)
åsså ska jag försöka förklara vad jag låter som...
å d bästa jag får över mina läppar är att jag låter som en knullad kråka... =)
då är ju frågan... hur låter en sån då om jag får fråga.. ingen aning ja... snacka om bra ordföråd.. eller inte..
hahaha...
men ett gott skratt fick vi ju iaf.. =) å d är väl ändå huvudsaken d... =)
skönt att dagen slutade så pass bra ändå..
tack tjejer för en trevlig stund innan sovdax.. behövde verkligen d idag kände ja...

GOD NATT till er som förtjänar d..
å till er andra.. hoppa å brinn...
så nu har jag sagt d oxå.. fan va härligt!!!!

Nu skulle jag behöva en stor varm kram som får mej att lugna ner mej lite...
eller nån som låg brevid mej å bara fanns där...  *saknar*
fast som d är just nu så har jag ju iof en som ligger brevid mej å sover djupt.. men d är inte en fyrfota vän jag behöver just nu... inte för att inte han duger.. men han är så svår å krama å prata mä.. får så sällan råd från honom hur jag ska göra mä saker å ting.. =) men han duger bra som han är ändå.. =)
men skulle va mysigt mä en viss människa här just nu..
synd bara att den personen inte har fattat d själv än... =(
ger inte upp.. d kan jag lova...
tänker på dej varje dag... drömmer mej tillbaka till den dagen då något hände som fick mej att falla platt som en pannkaka för dej....
vi känner knappt varann men jag vill gärna lära känna dej mer kan jag lova.. =)

Hejpa!!!


Kommentarer
Postat av: Anders Peterson

knullad kråka?

2009-02-28 @ 18:48:07
URL: http://www.youtube.com/watch?v=RQz9NWn_B0Q

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0