jävla helvetes fan

Vad jag hatar denna jävla snö alltså...
tog mej nästan tre timmar å sotta den förbannade gården...
åsså fortsätter d snöa så jag får väl gå ut å skotta ikväll igen... =( *suck*
men d är väl så d ska vara när man samlar vuxenpoäng genom att bo i hus =)
Nu sitter jag här å är helt genomblöt..
ska ta en dusch nu å sen ska jag lägga mej på soffan mä philip å glo lite på tv innan d är dax å börja mä maten..
sen blir d nog inte så mycke annat gjort för fröken idag...
Vad jag vet så skulle d komma nån å hämta en svets här idag..
men d har jag ju hört förr å nån inte har kommit.. så vi får väl se hur d blir idag...
passar d inte å komma när d passar mej så kan jag ställa ut grejerna ja.. inte är jag omöjlig inte.. =)
så vi får väl se om d händer nå eller om d bara va snack den här gången å...
orkar fan inte bry mej längre.. ta skiten å stick nångång...
allt är packat å klart redan..

Ja just ja.. har glömt berätta d tror ja..
på fredag ska jag skriva på papper från banken där jag tar över alla lån på huset... så nu är d klart..
D är mitt inom en vecka.. =) JIPPI
Så jävla skönt ska d bli =)
MITT MITT MITT MITT MITT MITT.. BARA MITT =)

Piss å kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0