Kvicksilver å termometrar???

Ett hett samtalsämne i kväll kan jag lova!!!
Den berömda Termometern...
den är verkligen bra till mycke.. =)
men en sak kom vi fram till och d är att man ska ha en hemma så man slipper ringa efter den när man blir sjuk..
för risken är ju att man nästan dör innan den hinner komma.. =)
så en stationär temp vore inte helt fel.. =) då finns den ju där när man börjar känna sej lite krasslig.. =)

D som är problemet med tempen är om man är för het så är risken att den blir överhettad å då sprider sig kvicksilvret
d är då vi kommer in på kvicksilvret..
det är verkligen en bra grej...
kanske iaf...
kanske fungerar som medicin när man är sjuk... =)
eller varför inte som hårinpackning eller frisyr gel.. =)
sånt man måste prova innan man vet..
å jag provar mer än gärna d mesta iaf en gång... hahaha..
Medicineringen är provad.. nu väntar jag på resultatet!!!

Själva medicineringen tar ju inte så lång tid men å sitta å vänta på resultatet tar verkligen tid.. *SUCK*
men man kanske ska sova efteråt så biter d kanske bättre.. =)
Annars måste jag väl göra ett nytt försök i morron.. hahaha...
eller så är d kanske som pencilin.. att man måste ta d varje dag i en vecka för att d ska ge nåt resultat... hahahaha..

Den som lever får väl se...
å jag är mer än gärna försökskanin i sån här viktig forskning.. =)
D är en väldigt viktig fråga för männskligheten tycker jag!!!!

Forskningen fortsätter!!!

Ett förslag bara.. om ni bor i lägenhet så snälla spela inte på en såg!! d låter inte bra!! tro mej.. så skona era grannar!!!
D är bara Pippi som fixar sånt!!!

God natt alla glada!!!



Kommentarer
Postat av: Bells

as cool blogg :D

2009-02-25 @ 02:06:34
URL: http://bellyy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha...det vore väl faan å klaga på sketen förkylning när du får behandling;) själv har man gått me urinv.infektion i 2 veckor nu å pissar taggtråd...å tar det som en man;)nä,fick åka å söka hjälp på hospitalet idag:( skiten har spritt sig upp i njurar elr nå,så en får klaga!:( puss&kram hjärtat

2009-02-26 @ 22:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0