Ledig

ja idag har d inte hänt så mycke...
Har mest varit hemma å tagit d lugnt.. =)
i morron är d dax å jobba igen.. ska bli rätt skönt å komma tillbaka efter en vecka mä sjukdom..
Men ack så mycke jag har fått gjort under sjukdomstiden...
Mycke kaffe å sällskap har d oxå blivit.. helt okej för min del.. =)
Men tyvärr så har många tankar fått plats i min hjärna under den här tiden..*SUCK*
Men tyvärr kan jag inte styra över vad jag känner.. =(
Men jag hoppas verkligen d går över snart.. eller att d händer nåt som gör att jag blir positivt överraskad.. =)

Hoppas kan man ju alltid göra... =)
För jag har då hört att hoppet är d sista som lämnar en.. =) så den kör då jag på iaf.. =)
Men ibland känns livet som en groda utan ben.. Hopplöst helt enkelt.. =(

Nä nu ska jag fortsätta ha en helt otroligt tråkig dag...
Ni får gärna ringa å prata bort en stund mä mej.. =)

Ha d gött!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0