Natten =)

ja den har varit väldigt givande måste jag säga.. =)
Här kan man snacka om terapi.. hahaha...
Jag å Elin har fortsatt göra mitt kök sååå fint.. =)
Tror inte d finns nån som har en lika fin kryddhylla som mej nu.. =)
Men så är d väl när fantasin får flöda fritt.. =)
Jag måste då bara säga att d gjorde vi riktigt bra Elin.. =)
Är d nån som är nyfiken å se hur den blev så är d bara å komma förbi å kolla.. =)
tänker inte avslöja här hur den ser ut.. =)
D är bara jag som ska ha en sån fining i mitt kök.. =)
Men nu är d dax å kolla in i drömmarnas värld en stund igen.. =)
Där är man fri som en fågel, där får man tycka, tänka å känna precis vad man vill.. =)
å ingen är gladare än jag för d.. =)
Men jag måste bara säga en sak innan.. =)
FY FAN VA JAG ÄR BRA.. =) DU OXÅ ELIN.. vill inte veta hur d skulle gå utan dej i mitt kök.. =) hahaha..
Så skönt å bara säga d.. =) Skriva d oxå för den delen.. =)

God natt till alla som förtjänar d.. =)
Hejpa!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är lätt den snyggaste kryddhyllan genom tiderna. Du märkte ju hur det gick när ni drog igång med köket, då var ju inte jag med haha.

2009-02-21 @ 10:29:14
URL: http://bruunoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0