Nattinatti...

SENASTE:
1. Menningen du sa? "Hej då!"
2. Personen du pratade med? Elin
3. Du fick sms av? Elin
4. Du kramade? Vilfen

IDAG:
5. Kläder? Jeans å stickad tröja
6. Bättre än igår? nja, både och.. beror på hur man ser d.. =)

IMORGON:
7. Är det? Lördag
8. Planer? kan jag lova att jag har =)

FAVORIT:
10. Nummer?  6 så klart =)
11. Färg? vit å svart
12. Årstid? SOMMAREN!!!

DIVERSE FRÅGOR:
13. Saknar du någon? Ja verkligen.. 
14. Humör för tillfället? skitglad men trött som fan..
15. Det första du gjorde i morse när du vaknade? funderade vad d va för dag å vad jag skulle göra idag...
16. Vad åt du sist? smörgåsrån mä ost på å mjölk.
17. Vad irriterar du dig på? människor som tjatar och såna som inte låter mej va den jag är.
19. Vem tänker du på nu? å d tror ni jag tänker svara på eller?? okej då.. Burken kanske =)
20. Tror du att den personen tänker på dig också? d tror jag inte.. sover nog..
21. Vart reste du sist? Göteborg
22. Vad gjorde du igår? jobbade å umgicks mä en vän.
23. Liknar du din mamma eller pappa mest? Pappa utan tvekan!! =)
24. Ler du ofta? Ja så där normalt tror ja...
25. Om du måste välja en: (kärlek, skönhet, kreativitet)? Kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? kul om inte.. =)
27. I vems säng sov du i natt? bra fråga.. =) Min alldeles egna sköna så klart =) 
28. Vilken färg har din tröja? svart,grå

SORG:
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? dom är inte slut än vad jag vet...
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? absolut..
31. Gråter du när du skadar dig? ja om d är riktigt illa...

LYCKA:
32. Är du en glad person? Helt klart!!
33. Vad gör dig riktigt glad?Mina vänner å min familj.. å ett gott skratt smittar av sej å då blir jag glad.. =)
34. Önskar du att du var lyckligare? kan inte ha d bättre än så här ju.. =)
36. Kan musik göra dig glad? mest hela tiden

KÄRLEK:
38. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? JA!!!
39. Har du en flick/pojkvän? kanske/kanske inte =)
40. Är du nöjd med det? Självklart. =)
41. Är du kär? vem vet!! =)

HAT:
41. Vem hatar du verkligen? kanske inte hatar, men verkligen inte tycker om.....
42. Har du någonsin gjort en hat-lista? tror inte d...
43. Är du en mobbare? Nej!
44. Har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta? händer väl ibland...
45. Har du blivit sviken någon gång? Ja verkligen..

SKOLAN:
46. Gillar du skolan? nä inte ett dugg.. inte när jag gick där å jag vill inte tillbaka heller...
48. Värsta ämne? Engelska
49. Har du spytt i skolan någon gång? Japp.. magsjuka i mellanstadiet... 
50. Är skolmaten god? nja.. men d går väl å äta iaf..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0