Så där ja...

nu börjar det bli mycke...
va iväg å opererade pulver idag igen.. =(
men nu hoppas jag att d va sista gången.. d ser jätte fint ut nu iaf.. skönt..
å sen har jag fått reda på att min son minsann har magsjuka..
tur att jag jobbar sent idag så han är hos sin mormor...
jag klarar inte av magsjuka.. hellre dör jag.. =)
men jag ska hämta han i morron när jag har vaknat...
sen är vi lediga hela dagen plus att jag tagit ut vård av barn på onsdag eftersom barnen måste va hemma 48 timmar från det att dom blivit av mä sjukan...
så vi får några lediga dagar iaf.. skönt på ett sätt men synd att han är sjuk.. =( stackars liten.. =( mammas gopojk...
saknar han så mycke nu..


Just nu sitter jag å lyssnar på musik å drömmer mej bort...
bort till det underbara... sånt man tydligen bara får drömma om.. =(

D finns någon som jag inte kan släppa i mina tankar..
fan va drygt d är.. förvirrande oxå...
jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att få rätsida på saker å ting..
men d kanske löser sig mä tiden.. vem vet.. inte jag iaf..

nä nu är jag så slut så jag knappt orkar sitta upp...
så d är nog dax för mej å krypa i kojan...
tråkigt å göra d ensam men så är d...

gonatt!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0