sjuk..

Ja d är vi hela familjen nu.. Suck..
helt orkeslös..
Nu har jag fått svar på en fråga som jag funderat över ett tag..
en fråga som jag inte vågat ställa pga rädsla för svaret.. rädd att bli besviken..
Nu kom frågan upp ändå.. å visst jag vart jätte besviken... *Gråter*  men vad ska man göra då??
jag är tacksam ändå för att jag fått svar..
Men nog har jag önskat att svaret varit något annat.. men d är bara å gilla läget..
Önskar att d sett annorlunda ut men nu får jag gör a d bästa av saken...
Jag kan tyvärr inte påverka svaret på nått vis så nu är d bara å se på d som d är...
men en sak är säker.. jag kommer inte kunna släppa d...
Men som sagt så är jag tacksam att det har diskuterats iaf...
Tack så mycke..
jag tycker om raka å ärliga människor...

Hejpa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0