Skit snö

Då va d lördag igen då.. fan dagarna å veckorna går såå fort..
hinner ju knappt mä..
kom hem från Göteborg i går.. skönt...
va på riktigt dåligt humör mest hela dagen..
kanske inte va så konstigt...
blir lite trött på vissa människors beteende..
fattar inte hur man kan betee sej så illa som vuxen..
men vissa växer tydligen aldrig upp å tar ansvar..
Å sen kan jag tycka att d är ändå vi som ska vara goda förebilder..
men vissa ska nog inte ha d ansvaret..
dax att tänka till lite tycker jag iaf...
Jag accepterar inte sånt beteende...
vart riktigt upprörd..
 men men.. d får stå för den/dom.. jag tänker inte va delaktig i d..
Jag är vuxen å tar ansvar för d jag gör å står för d... så jag hoppas andra oxå kan göra d...

Igår när jag kom hem åkte jag å hämtade min hund... <3
skulle hämta philip oxå men han hade redan somnat så d gick inte som jag tänkt mej...
men jag fick hämta han idag iaf...
När jag skulle åka å hämta han kör jag fan i hela helvete fast i backen hemma.. =(
gaaaaaaa va arg ja va.. jävla skit snö..
men jag hade sån tur att efter jag stått där å kämpat i min ensamhet så kommer d två helt underbara människor som varit å matat fåglarna neranför mej och hjälper mej få fram bilen..
Tack såååå mycke.. blev såå glad.. utan er har jag nog stått än.. =(
nu vill jag ha sommar..

Igår fortsatte min kurs..
efterom jag går den på min fritid fick jag passa på att ta en del igår när jag ändå inte fick hem mitt barn...
måste ju försöka sätta fart så d händer nå..
känns som om jag inte kör regelbundet kommer jag tappa kunskaperna...
å d är ju inte d jag vill..
går ju kursen för att jag ska kunna använda den i framtiden...
Igår gick d kanon bra... jag hade inte glömt så mycke som jag trodde..
det verkar sitta i benmärgen nu =)
jag körde lite praktiska övningar för att kolla hur jag låg till..
å d såg bra ut...
Tur att kursen är så pass flexibel så att jag kan köra när jag har tid...
ett stort tack till kursledaren oxå... som ställer upp att anpassa den lite efter min tid..
D är verkligen uppskattat!!
Annars har jag ej kunna va mä.. =(
så jag gör famsteg hela tiden.. å sånt är alltid kul..
så jag hoppas på ett certifikat när kursen avslutas =)
Nä nog om min kurs nu..

Nu håller jag på med maten.. här ska ätas kyckling å potatisgratäng idag.. =) smaskens =)
Är såå hungrig just nu.. å d blir ju inte bättre när d börjar lukta mat =(

Igår hade jag ett väldigt givande och roligt samtal med Veronica.. Tack för att du tog dej tid å prata en stund med mej.. =)
Vi får väl se vad som kommer hända =) spänningen är olidlig.. hahaha.. prat, prat å prat.. =) kan d bli annat?? tror inte d va =) hahaha.. tyck d är roligt ja =)

Nä nu måste jag kolla hur d går mä min mat.. =) tror jag dör snart om den inte blir klar =)

sen har jag bestämt mej för att gå på jakt efter en rund femkrona..
finns d nån som har en vore jag tacksam om jag kunde få se en.. har ingen aning om hur en sån ser ut =)
skulle kunna betala 500 000 för den.. å d är ju nästan en halv miljon så d är ganska mycke pengar för en rund femkrona d.. =)

Ha d gött allihopa..
kanske skriver senare igen.
Hejpa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0