Trött..

Ja verkligen. har sovit sen jag la philip..
vaknade nyss å kom på att jag skulle ringa en vän..
så nu har vi pratat av oss en stund igen..
hon skulle ta reda på ett telenr till mej..
måste ringa å kolla i morron om d går som jag vill..
å på onsdag smäller d fan.. =)
Då drar fröken till göteborg några dagar.. =)
ska bli sååå skönt..
Hej då söderhamn säger då jag bara...
Idag har allt bara varit hur lugnt som helst...
finns några irritations objekt i mitt liv bara men men.. dom försvinner förhoppningsvis snart.. =)
såna som knullar min hjärna =)
Men nu ska jag ta å göra kväller igen..
så jag orkar upp å jobba i morron..

God natt å sov sååå jävla gott allihopa
för d ska då jag göra iaf =)
hade önskat mej lite sällskap men d blev inge =(
Men men.. jag klarar ju mej rätt bra ändå på den fronten..
har ju två helt underbara killar här hemma =)
Dom bästaste bästa om jag får säga min mening.. Jag behöver igentligen inga andra =)
men ibland önskar jag ändå =)

Å efter tre dagar i Göteborg kommer jag troligtvis inte vilja se åt en karl på flera veckor =)
D brukar ju kunna spåra åt alla håll å kanter på såna resor har jag fått uppleva.. =)
men ack så kul vi har å. =)
Kommer säkert ha en hel del smaskigt gott å berätta.. å särskilt till Veronica =)
du ska få höra allt =) oavsett om du vill eller inte =)

Piss å kräm

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan, nån knullar min hjärna!

2009-02-03 @ 11:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0