Jajjemensan.

Ja då va jag tillbaka igen då...
har väl igentligen inte nå å skriva..
jag känner mej fortfarande rätt hängig...
rätt tom på insidan.. vet inte vad jag ska göra...
allt känns jätte konstigt.. varför vet jag inte riktigt..
men tror d vart lite mycke idag.. fast jag inte trodde d skulle va en så stor grej. men tydligen..
nog för att jag vart ledsen men jag trodde d skulle gå över.. men d verkar inte göra d..
konstigt värre... jag fick svar å trodde d skulle bli bra.. men d som händer är att d bara dyker upp fler och fler frågor i mitt huvud..
varför?? Vad gick fel?? är det jag?? va jag dum som gjorde som jag gjorde?? hur mycke styrde jag å påverkade allt som hände?? va jag dum som trodde nå annat?? Står d i min panna?? osv osv..
frågor som jag troligen aldrig kommer få svar på.. för jag kommer inte våga fråga...
Tänker inte tränga mej på å vill inte vara ivägen mer...
trodde väl inte att jag skulle reagera på d här sättet ändå..
Jag hoppas verkligen kontakten kan finnas ändå...
Jag trivs i ditt sällskap, vi hade d såååå roligt.. tyckte då jag iaf..
Men mina känslor dök upp å nu vägrar dom försvinna... blir såååå arg på mej själv...
vi har aldrig varit vänner men ändå har du funnits i min närhet till och från..
å jag har alltid tyckt du varit såååå skitsnygg å värsta bra killen...
men d är nog för bra för att vara sant för en sån som mej...

Lägga ner allt ska jag göra!!!
Hejpa

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är inte dum stumpan, och det vet du! Varken du eller någon annan kan styra över känslorna, och ingen kommer någonsin kunna göra det heller! Känslor kommer vi alltid ha, varesig vi vill eller inte.

2009-02-18 @ 22:43:38
URL: http://bruunoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0