vad??

Ja d kan man ju undra över...
Jag vet varken ut eller in just nu...
men d är väl som en helt vanlig dag i fröken högers liv...
snacka om att man är lite mer förvirrad än alla andra..
Men som sagt.. sånt är livet på en pinne...
synd bara att pinnen bara blir kortare å kortare för varje dag som går...
Jag drömmer om "det perfekta livet" men vad betyder d??
Kan det perfekta livet vara att man ska leva ensam???
eller är det meningen att man ska hitta nån å dela sin vardag med??
Vad vet jag?? nån som kan svara på d???
skulle va bra å ha nån som bestämde hur mitt liv skulle se ut.. så slapp jag tänka å fundera...=)

Nä nu ska jag fortsätta dricka kaffe å snacka skit en stund mä Nettan..
skriver nog mer sen..

Hejpa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0