Äntligen...



så va operationen klar.. han skulle vara i hudik kl ett idag å nu är kl sex å vi har precis kommit hem..
så d blev lång väntan i hudik.. 
men tack å lov så hade jag helt underbart sällskap.. Tack sååå mycke...
Å vad gör man då i hudik en halv dag så gott som utan pengar???
Jo allt började på frasses för att stilla hungern...
å redan där började allt spåra ur.. =) ungefär som en helt vanlig dag eller nå =) kan säga att våran nivå på skämt låg jäms med fotknölarna.. hahaha
sen bar d av in till centrum där d va att glo i affärer som va ide´n för att fördriva lite tid..
å d gick helt okej måste jag säga.. men visst.. så kul är d ju ändå inte att springa i affärer utan att kunna handla men men.. d fungera iaf.. en stund...
efter en stund hamnar vi minsann på ett ställe som heter myshörnan eller nå...
å där kan man väl saga att d finns rätt blandat mä grejer, tex kläder, små plock och sist men inte minst sex leksaker med tillbehör.. =)
så vi går där å kollar å har rätt roligt..
hellt apropå säger mitt sällskap: Hörrö, tror du den där stora va liten eller..
va?? säger jag... klart den stora inte kan va liten.. rätt logiskt kan jag tycka då... =)
å mitt sällskap kontrar mä: Nä, d va ju d ja sa.. =)
sen vart d ett asgarv utan dess like kan jag lova...
å så fortsatte denna underbara dag...
När vi sitter å åker runt i bilen kommer jag på att  jag minsann ska ringa till självaste "Veronica Mars" å fråga om hon vet om det finns något annat ställe med sexleksaker å så.. men icke sa nicke.. vilket jag kan tycka att är konstigt... =) hon som vet allt å vet hon inte så tar hon reda på d.. å d fortare än blixten.. =)
Den bruden är tamejfan helt störtskön.. så gullig å go.. fast hon är lite arg ibland.. ;)
men men.. vi fortsätter våran resa runt i hudik i godan ro.. då ringer min telefon.. ja å vem är d.. jo är d inte självaste kompanjonen till Veronica.. jo men visst.. å där blir d ett par goda skratt oxå.. jag som hade trott tidigare på dagen att man kanske skulle kunna få en kopp kaffe där.. men tydligen va dom på span tillsammans... å en sak ska ni veta... jag nöjer mej inte med d lilla längre.. jag ska ha ALLT.. =)

sen får jag å mitt sällskap ett jätte sug efter....
ja GODIS =)
så vi börjar åka runt å leta ett godisställe som jag glömt vad d hette nu..
å vi leta å leta å leta å leta... åsså leta vi lite till...
till slut får vi minsann stanna å fråga en snäll människa efter vägen..
då visar d sig minsann att d ligger precis brevid där vi står.. *GAAAAAA*
men vi fick ju vårat godis till slut iaf.. tack å lov =)
Sen fick vi åka å hämta hunden.. å ni ska veta att han hade dom gett bra med grejjer.. vingla fram å fatta fan ingenting...
åsså världens största tratt som fastnade mest överallt...
stackars liten..=( men kul såg d faktiskt ut ändå.. =)

nä nu ska jag dra vidare å sällskapa lite.. =)
ha d sååå gött allihopa..
nyp i stjärten 

Kommentarer
Postat av: Anonym

GODISGRUVAN för fasen!

2009-01-13 @ 21:14:00
Postat av: Veronica Mars

Du skulle ha frågat mig efter godisbutiken så hade du fått svaret direkt. För är det något jag kan så är det just vart just den godisbutiken ligger :) den är bäst! Ta det försiktigt inatt nu ler

2009-01-13 @ 22:47:25
URL: http://www.sexleksaker.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0