Äventyr..

har d varit hela dagen.. Fan va kul barnen hade idag på Buspalatset...
dom va sjöblöta av svett när dom härjade runt där uppe... =)
å kan lova att tre timmar räckte gott å väl =)
Man vart helt slut som vuxen oxå där uppe..
Måste ju erkänna att även jag va upp å vände för att kolla läget.. =)
å då önskade jag att jag va liten igen... fan va kul d såg ut.. =)
(bilder kommer sen.. orkar inte lägga upp dom nu)
Men innan vi skulle åka va jag tvungen att skotta gården.. å fan va d va tungt..
orkade inte skotta allt.. =(
å när vi kom hem så har dom plogat upp världens största plogkant framför min uppfart... blir skit arg.. =(
så jag bestämde mej att jag skulle gå ut å skotta nu i kväll.. men d är svårt när jag vaknade typ nyss =) däckade på soffan när Philip gått å lagt sej... =)
å nu måste jag gå å sova så jag orkar upp i morron...
så skottningen får vänta till i morron.. 
å ja just ja.. när vi va uppe i hudik så fick jag ett jätte trevligt samtal.. fan va härligt.. kör på den =)
å inte nog mä att d va ett trevligt samtal.. d va ju en skitsnygg kille som ringde d trevliga samtalet.. =)
å d skadar ju inte kan ja lova. =)

Tack Mats för en helt otroligt rolig dag mä barnen =)

dax att slumra in..
viktigt mä skönhetssömn för en skönhet =)
god natt på er
puss i ljumsken

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0