Breven...

Dom här breven fick jag för ca två år sedan av en kille som aldrig har varken sett eller pratat med mej någon gång..
Han va vän men en vän till mej.. det enda han vet om mej är det min vän har berättat om mej.. och han har sett kort på mej...
(brevet är skrivet precis som det står i orginalbrevet jag fått.. med stavfel m.m)

Hey
YAg hetter (Killens namn) (min väns namn) polare
YAg HAR HÖRt Att Du e BRA BRUD OCH SÅ VIDARe
DU HAR BAn me DU vett Du VAD ANSVAR e A
YAg HAR BAn me en poyke på tre år A
YAg Hetter (killens namn) OCH e 26 ÅR GAMAL OCH ÄR 181 Lång OCH HAR gRön BRUNA ögon
OCH kommeR FRån itALyen
YAg HAR BARA HÖRt BRA SAKER om Deg
YAg UNDRAR OM DU VILL BRev vekLa MED Meg OM DU NU VILL
YAg skULe ViLYA LÄRA kenA Deg
om DU viLL vettA MeR skRiv tiLL BAKA okey
PUSS kRAM på Deg MVH (killens namn)
OM DU SKA SKRIVA till Baka YAg HeteR (killens namn och adress)
PUSS KRAM på deg
SkRiv tiLL Baka OM Du VILL
YAg venntAR i ALLA FAL
PUSS KRAM på Deg MVH (killens namn)

Jag svarade inte på detta brev

Brev 2
Hey
i gen De (killens namn) (min väns namn) plare
YAg vett Att De SVåRt Att BARA SkRiVA Så A
YAg DRIVeR inte eLLeR nÅt Så Du Vett YAg HAR Sett BiLD på Deg
Du e Fin Som FAn YAg DRiveR inte Du e Fin
Skrle viLyA HA kåntAKt MED Deg OCH LÄRA kÄnA Deg
YAg e BeRed Att SAtA Allt
YAg HAR BAn OCH DU HAR BAn VI KAn HA De BRA till SAMMAn
YAg ÄLSKAR BAn De BestA YAg vett
PUSS
HOPPAS DU SKRIVER till BACKA
YAg VÄntAR på Ditt SvAR OCH så
Allt e UPP till Deg
YAg BIL inte VA på tRÄngADe eller så
så Du FåR SegA till om Du VILL HA KOntAK elleR inte så YAg vett så A som Du vILL
Du FåR HA De Så BRA Så LÄnge
PUSS KRAM MVH (killens namn)
OM DU SKA SKRIVA mit nAn ÄR (killens namn) DU KAn ADRESen Hitt OCH Så
HA De Så BRA Så LÄng
PUSS KRAM Så läNG PUSS MVH (killens namn)
nÄR YAg Såg Din BILD YAg Dog YAg SVÄR DU e Fin YAg DRIVER inte
YAg HOPPAS Att VI FåR kåntAK OCH Så YAg VILL VÄRKLigen LÄRA KÄnA Deg
HOPPAS DU SKRIVER SnARt till BACKA YAg VÄntAR
A
MVH (killens namn)
PUSS KRAM PUSS PUSS

Jag svarade inte på det här heller faktiskt..
men kan ju lova att jag skrattade så jag höll på att dö när jag fick d..
trodde d va någon som drev med mej men så va inte fallet fick jag reda på i efterhand.. =)
men ack så roligt jag å mina vänner har haft åt dessa =)
Kanske lite taskigt mot killen men erkänn att d är lite roligt när man läser dom =)
Många goda skratt har han då iaf framkallat med dessa brev å d är jag glad för..
så ett stort tack till dej som skrev dessa =)

Nä nu måste jag sova en sväng...
ska drömma mej bort å in i famnen på DEJ som jag träffade i stan idag...
önskar jag vore där på riktigt.. men jag får nöja mej med drömmar så länge..
kanske blir verklighet inom kort =) Hoppas d iaf.. =)

Jag tycker framtiden är sååå spännande nu... jag vet inte alls vad som händer men jag står med öppna armar för den =)
Vad som helst kan hända =) jag ger gärnet, för nu är det bara mej själv jag behöver tänka på (ja mitt barn å hund oxå) men d finns ingen jag lever tillsammans mä som jag behöver bry mej om..
känns såååå skönt att vara fri å göra vad jag vill.. =) jag är tacksam för d som hänt...
d har fått upp ögonen på mej.. jag växer som människa just nu.. 
å nu har jag äntligen fått tid att sörja den människa som betytt allt för mej... Nu kan jag äntligen sörja min döda PAPPA utan att hela tiden behöva anpassa mej efter någon annan...
ja jag tror d är d som ligger över mej nu å att d är d som gör att jag inte sover å inte mår så bra...
men så får d vara nu.. jag behöver d... jag behöver få gråta, må skit, m.m men jag behöver även mina vänner som får mej att le och skratta även fast jag mår dåligt.. och när jag mår dåligt och inte orkar prata eller umgås så vet jag ändå att ni finns där när jag orkar...
tack för att ni finns..
Jag älskar er

God natt på er allihopa













 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0