Dagen...

den har varit rätt hektiskt faktiskt...
sov rätt länge å d behövdes nog...
måste försöka vila upp mej tills d är dax å jobba nästa vecka.. =)
sen va d meningen att jag skulle dar iväg å köpa cigg när jag vaknade för jag va helt utan..
en ack så fel jag hadde.. kom ut till bilen å bilen är helt död...
suck..
ja d va slut på batteri..
ja ja.. men då va min pulla sååå gullig så hon kom å hämtade mej å körde mej till stan.. =) Tack så mycke..
när jag väntar på henne så ringer det en tjej som har hört at jag har en Boerboel..
å dom funderar på å köpa en sån men vill veta en hel del om hur dom är som hundar först..
så jag fick berätta hur jag upplever d att ha en sådan hund..
sen vill dom komma å titta å känna å klämma lite oxå..
å d är klart dom får...
så när jag varit i stan kommer dom..
fyra vuxna å tre barn kliver in..
mycke folk blev d.. =)
Men d tycker ju vi i våran familj bara är trevligt...
Pulver vart helt överlycklig när d kom barn han kunde pussas mä.. =)
så där vart vi sittandes å prata hundar å allt som har med hundar att göra...
jätte trevligt va d.. =)
Å dom vart jätte sugen på en "Pulver hund" =)
så dom skulle åka hem å titta på valpar nu..

Å själv sitter jag å ska äta nu.. sen kommer nog Stina hit så vi ska umgås i kväll...
d ska bli så roligt.. jag har saknat henne sååå mycke nu när hon bott i annan stad...
men nu är hon äntligen hemma igen...=)

nä nu ska jag äta...
ha d gött allihopa..
piss å kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0