Damp...

kan man lätt få kan jag lova..
är hemma en snabbis på min lunch nu för att gå ut mä hundarna..
å vad är d jag möter när jag kommer hem???
Jo en helt överlycklig pulver.. som minsann tagit alla mina skor å lagt dom lite överallt i vardagsrummet...
i soffan, under soffan å lite varstans på golvet...
ååå så glad mamma vart.. eller inte.. =(
sen har han nog haft lite mer tråkigt så han har försökt tagit fram en bra film som han tänkt se...
men som den hund han är så vet han inte riktigt hur man gör för att öppna ett fodral...
så med det iqt så har han använt sina underbara tänder... å bitit för glatta livet.. GAAAAAAAAA...
så där hitade jag även två sönderbitna fodral till två filmer jag nyss köpt... =)
men han gör ju så gott han kan för att roa sej iaf... sen om mamma tycker d är såå kul va väl inte så viktigt...
Men nu måste jag gå ut mä dom innan d är dax att åka tillbaka till jobbet...
Å stackars Vilde hon får sitta i sovrummet när jag är borta för dom får inte va tillsammans just nu eftesom Pulver är nyopererad.. å så kul tycker inte hon d är.. hon är en riktig utbrytar drottning kan jag lova.. så henne måste man stänga om ordentligt... men d är ju tur att hon är så lugn annars.. mysmys hund...

Ha d så gött alla...
piss å kräm 


Mammas hjärtegull <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0