En helt vanlig dag.. eller??

Ja jag ska väl börja bra iaf då...
Idag har d kanske inte hänt så mycke mer än d vanliga..
Har fått hem en hund som jag ska va hundvakt åt i två veckor...
Pulver tycker d är jätte spännande.. D är ju en flicka för fan.. :D
Så nu ligger dom två här som två sömntutor..
helt slut efter dagens bravader...
D ska bli jätte kul och intressant dom här två veckorna..
Pulver behöver verkligen träffa en dam som sätter han på plats.. =)
nä nu ska jag fortsätta mä mitt intressanta liv.. =)
Ha d så gött allihopa

Eftersom det här min första dag här så måste jag ju även meddela att fröken duktig har påbörjat en distansutbildning i....
ska vi säga säkerhet... =)
Jag ramlade på denna utbildning av en ren slump på en informationsdag inom jobbet.
Efter lite teori på distans, har vi nu även påbörjat den praktiska delen.. spännande =)
Skönt att slippa tentor och behöva va orolig för att köra i dom *hehe.. å d vill man ju inte*

Dag 1: Började med genomgång av redskapen, Jag är mycket nöjd, hade bra handledning...*bonus är att utbildaren är ett riktigt litet kex =)* allt igenom helnöjd,

Dag 2: pga förseningar fick vi sluta tidigare den dagen och vi fick inte så mycke gjort, men än en gång måste jag godkänna dagen eftersom man fick spana på utbildaren en stund iaf... =) 
kruxet med att studera och vara ensamstående småbarnsförälder är ju och få tiden att räcka till, d blir gärna sena nätter men vad gör man inte för att fixa betygen =)

Har kommit en bit på väg nu iaf.. ser fram emot fortsättningen av denna intressanta utbildning...
För erfarenheter kan man aldrig få för mycket av..

har förresten pratat mä en kompis i kväll hahaha.. mitt i samtalet avbryter hon mej mä:
K: jag tror jag hallucinerar... kudden ser ut som ett sovande människoansikte med bekymers rynka i pannan å med svart luddigt hår....
Vad svarar man på det??
Till saken hör att denna kompis tilhör en av mina närmaste...
Behöver jag vara orolig???? 
d verkar fan inte bättre... nu ber hon om ursäkt för att hon lägger sej på denna skrämmande man..
hoppas hennes kille inte misstycker.. =)  

Nu börjar detta samtal spåra.. som vanligt när vi sätter igång... å d blir alltid värre efter tolvslaget.. =)

God natt


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkar vara en intresant utbildning. Vad ska du bli?

2009-01-12 @ 00:52:16
Postat av: Anonym

jag vet inte rikigt.. rik iaf hade jag tänkt.. men den här utbildningen går jag mest för skojs skull =)

2009-01-12 @ 00:55:42
Postat av: Anonym

Haha nu är det stopp

2009-01-12 @ 00:58:54
Postat av: Carro

Göööödigt!:P spännande att se vad du har å lägga till för meriter på ditt CV!;) Jag kan stoltsera med att jag har körkort i symaskin iaf!tss

2009-01-12 @ 17:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0