En påse skridskor..

Kan lova att jag börjar bli slut som människa nu...
finns ingen ork kvar i mej... =(
så nu är d skönt mä lång helg..
ledig till på måndag nu =)
så nu ska jag verkligen försöka vila så gott jag kan...
hoppas bara att jag kan sova oxå.. d har ju varit lite dåligt på den fronten nu här ett tag...
så jag hoppas d vänder.. annars vet jag inte vad jag ska göra...

 tror saker å ting börjar komma ikapp mej nu..
sånt som jag lagt lite åt sidan för att orka knata på i vardagen...
men men.. d är väl sånt som måste ske tänker ja...

Men jag är glad att jag har människor runt mej som får mej att må bra ändå..
dom som förgyller en helt vanlig dag.. =)
ibland kan d räcka med ett leende för att d ska kännas bättre...
men jag blir lite orolig över d här.. för d känns som att jag håller på att tappa kontrollen...
jag glömmer saker lika fort som jag kommer på dom, jag hittar inte saker som jag annars brukar veta exakt vart dom är...
jag orkar inte va social.. å då är d nå fel.. för jag verkligen älskar d i vanliga fall..
men d blir väl bättre hoppas jag...

å på onsdag åker jag till Göteborg.. jag ska iof dit inom jobbet men jag tycker d ska bli skönt å komma från d gamla vanliga.. å bara få släppa d grå å daskiga vardagsmönstret för ett tag...
D ska bli så skönt att få vakna upp på rummet å sen bara gå ner å sätta sej å äta frukost =)
behöver inte tänka på nåt annat än mej själv.. =)

Å ack så roligt vi har när vi är ute på sånt här å.. =)
man har aldrig tråkigt =)
Men är lite orolig att jag ska få höra mer än vad jag kanske vill om en viss person men d är smällar man får ta =)
Vissa saker slipper då jag gärna att höra om dej.. =)
den där boan va alldeles tillräckligt för mej =) hahaha

Å du pullan jag säger bara BP ja.. =)
å gärna mä lite majunässås på.. =)
eller varför inte lite persiljasmör.. =)

Inte ss ss
schhh schhh.. =)

bejcon bejcon bejcon, beacon beacon beacon på hamburgar tallrik =)
D är ju inte allt för lätt mä den där stavningen har vi iaf kommit på.. =)
så där vart d många långa goda skratt igår.. Tack för d.. d behövde jag.. =)
Men jag tror vi ska införa fredagsbomben här å =)
Å ja jag vet.. jag är usel på kortspel.. =) å glömt bort hade jag oxå.. packter är inte riktigt min grej tror ja =) hahaha..

Nä nu ska jag dra vidare en sväng..
ha d så gott alllihopa =)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Bejcon Por... är aldrig fel, framför allt inte med lite smör på haha

2009-01-29 @ 21:21:45
Postat av: Veronic Mars

Se till att alla har kalsongerna på så du slipper "boa" ormarna ;)

2009-01-30 @ 11:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0