Fredag..

har varit ledig i dag på dan.. ska åka å jobba nu..
idag har jag å philip varit å uträttat massa ärenden på stan..
vi har varit på banken å ansökt om lån.. d tyckte han va skit tråkigt..
han velade hellre äta mat än å sitta där å va tyst.. =) men men.. d gick ju bra ändå..
sen va vi upp å drack lite kaffe på maten på BUC...
sen bar d av till advokaten igen.. men han hade ett möte som dragit ut på tiden så jag fick flytta fram mitt möte.. =(
men men.. sånt som händer...
Min son va så rolig idag när vi va å åt uppe på aspendos.. han reste sej från stolen åsså säger han:
Aj aj aj, vad jag har ont i ryggramen =)
hahahaha... gud va jag skrattade åt han =)
men d är ju inte så enkelt alla gånger... =)

Nä nu ska jag gå ut mä mina hundar innan d händer en olycka inne...
men rackarns va mörkt d är ute...
jag vågar knappt gå ut mä hundarna efter allt som hänt här ute.. =( Brrrrr
men nöden har väl ingen lag tänker ja...

Hejpa så länge!!!
kanske skriver en sväng när jag slutat jobba
piss å kräm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0