Fredag =)

Fan va skönt mä helg nu...
känner att jag behöver lite ledigt..
är helt slut.. sov över i morse igen.. =(
vaknade tio över åtta.. men då brann d jävlar i mej i häcken kan jag lova...
va på jobbet innan kl nio iaf..
d tycker då jag är riktgt bra jobbat.. med tanke på att hundarna ska ha mat, gå ut, å fröken såg ut som ett träsktroll när hon vaknade.. somnade med blött hår igår.. så man va allt annat än grann när man såg sej i spegeln.. =)
Sen va d full gas ner till kontoret..
å där har jag varit till nyss...
jag va så duktig att jag har städat undan lite där nere.. såg förfan ut som skit i hyllorna...
sen har jag druckit ett par koppar kaffe oxå..
sen har jag fixat mä min resa till Göteborg..
ska ner på en konferans där den 4-6 februari.. d ska bli skitkul.. =) dom resorna brukar va hur roliga som helst...
sist jag va i väg va i maj förra året å då va jag till warzawa i polen.. vilket ös.. =)
å ni förstår väl.. ska bo på hotell å va får man där.. jo HOTELL FRUKOST.. kan man få nå bättre??
jag älskar verkligen dom frukostarna... skulle kunna sitta hela dagarna å äta frukost om jag fick =)
men då tror inte jag min chef skulle bli så glad... =)

Nä så nu är d bara å vänta tills d bär iväg... =)
mindre än tre veckor kvar.. =)

å du.. Veronica Mars.. Dax å sätta sej ner å ta d lugnt va... verkar som d kryper i hela dej... kan d ha å göra med dessa böcker du läser eller?? =)

Nä nu ska jag lägga mej å vila efter dagens bravader.. =)
man har fan aldrig tråkigt i ett samtal mä Veronica.. =)
sitter å ler fortfarande åt vissa saker =)

ska även invänta en leverans som kommer här under eftermiddan.. ska bli så roligt...

hörs senare... Mvh Knulls polare Tutt (eller va d tvärtom??) ähh kommer fan inte ihåg.. =)
piss å kräm

 

Kommentarer
Postat av: Veronica Mars i egen hög person

Jodå ska varva ner. Blir lite mycket ibland. Det vet väl du om ngn :) ja visst var det lite skoj idag ändå. Stackars mina kollega undrar vad han tänkte ler önskar dig en snäll natt och fantisera lugnt.. hehe

2009-01-16 @ 23:12:10
URL: http://www.bokus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0