hemma igen..

har varit å hälsat på Carro å Johan en sväng...
sväng å sväng.. d blev en lång sväng kan jag lova...
men fan va kul vi har.. många goda skratt får man... =)
Men nästa gång är d fan ni som får komma till mej å umgås =)

Skyndade mej hem till mina små stackars hundar som fick va själv så länge..
å nu sitter jag här å funderar på vad jag ska hitta på..
kan säga att jag fortfarande inte har städat som jag så stort skulle göra...
men va gör man inte för att slippa =)
Så nu har jag att välja på att börja med det eller så ska jag åka in en sväng å hälsa på min hårt arbetande stina...
skulle ju va kul å se henne arbeta nångång å.. =)
Fast d är iof viktigare å städa.. men det står ju kvar tills i morron
för jag tror ju knappast d är nån som städar åt mej =)
Så jag får nog röja min egen skit i vilket fall som hellst.. oavsett vilken dag d än blir...
jag är ju ledig i morron så d funkar ju då å.. =)

Hejpa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0