Idag..

ska jag till min advokat.. vi ska skriva en bodelning sen ska jag be han gå vidare med ett ärende som handlar om hudiksvalls sjukhus...
nu jävlar ska d krigas kan jag lova...
skulle ha varit där kl elva men han ringde å beklagade för det hade kommit upp en rättegång han va tvungen att ta hand om så nu ska jag dit halv fem...
Kan lova att jag vänta med iver i kroppen.. =)
ska bli skönt å få bodelningen klar så jag kan gå vidare med livet som egen husägare.. =)
det ser jag verkligen fram emot... =)
Jag har stora planer nu.. drömmer mej bort hela tiden om hur jag vill ha d överallt.. =)
å tids nog ska jag få d som jag vill..
jag ska börja med att göra färdigt köket riktigt...
sen är d lite små fix i hallen kvar...
sen ska jag ösa på i sovrummet.. =)
Har en skitfin plan på hur d ska se ut där så nu är d bara å tuta å köra.. =)
Kommer bli hur nice som helst.. =)
ska nog knäppa före å efterbilder så man ser hur d blir.. :D
d gjorde vi tyvärr inte i köket.. =( men tror d finns nå gamla bilder som ligger nånstans...

Nä nu ska jag åka till stan å uträtta lite ärenden men jag återkommer när jag varit hos advokaten =)
piss å kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0