Idioter...

ja såna finns d tydligen gott om här i världen...
Kan inte förstå vad där för fel på folk.. (inte för att jag är felfri men.. )
Klaga verkar dom bara kunna göra bakom ryggen på andra...
ska d va så jävla svårt att kunna säga vad man tycker direkt till personen???
jag tycker då verkligen att man ska kunna göra d... d är ärligast så iaf..
Men sen är d ju även så att vissa personer inte kan ta ett ärligt svar..
men då ligger d ju hos den personen kan jag tycka..
här gillar man raka ärliga människor minsann..
man ska kunna stå för vad man tycker...
å visst man ska välja sina strider ibland..
å ibland kan d vara bra å tänka igenom saker innan man säger dom...
men ärligheten varar alltid längst..
å sen kan jag även fundera på varför vissa ljuger om små jävla skitsaker..
vad skulle kunna hända om man sa sanningen direkt??
Kanske att d skulle komma en följdfråga men vad gör d???
å hur långt kommer man genom att ljuga.. inte så långt som man skulle göra om man sa sanning...

Sen kan jag även tycka att d är väldigt synd att folk dömmer utifrån vad dom hör å inte tar reda på fakta innan dom tar ställning...
det är inte alltid som d låter...
det är inte alltid det finns en informatör och en budbärare.. det kan faktiskt vara så att den så kallade budbäraren är den som är informatören oxå...
så ta reda på saker först... d skapar minst rykten å osämja på d sättet...

Jag både hör å ser på mitt inlägg att jag troligen upplevs som rätt sur just nu.. å så kan nog fallet vara..
Börjar bli rätt less på vissa saker...
men den/dom d handlar om kommer att få reda på min åsikt.. men som jag skrev tidigare så kan d vara bra för mej att tänka över saker ett tag å lugna ner mej innan jag tar disskusionen.. för annars kan d lätt bli att jag säger saker jag inte står för eller kastar ur mej saker på ett elakt sätt.. å d vill jag gärna undvika.. det enda jag vill är att få säga min åsikt på ett sjysst sätt..

Nä nu ska jag ta å dra nån gammal över mej.. =) åsså hoppas jag på att jag är på bättre humör i morron.. för då är d nya tag som gäller =)
Ha d så gött allihopa
Puss i ljumsken
Hejpa!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0