Just d..


skulle ju skriva igår när jag hade varit hos advokaten men man kan säga att jag va helt slut när allt lugnat ner sej här hemma...
men nu är jag här iaf.. bättre sent än aldrig eller?? =)
Ja d gick skit bra hos han.. nu är d bara å skriva på som gäller på fredag... =)
Sen ska han å jag sätta oss å skriva et brev til hudik..
nu får d fan vara bra.. när dom väl skickar rätt papper efter sex månader då har dom jä*la idioterna glömt att skriva under det.. å sen så har dom minsann skrivit fel dödsdatum å.. kul värre.. smidigt
så nu sker all kontakt mellan mej å hudiksvalls sjukhus via min advokat..
jag accepterar inte att bli behandlad hur som helst..

D va samma sak idag.. jag fick en räkning i min pappas namn hem idag..
ringer upp företaget för att förklara att han minsann har gått bort för ca 6 månader sen om dom missat d..
men jag lovar att jag va så trevlig jag kunde..
då hör jag i andra änden en suck åsså säger damen ifråga tvärigt "jaha men det här finns minsann kvar i dödsboet"
å d låter på henne som att d minsann inte är deras fel att min pappa är död.. d är bara å betala..
Tack för den..
Är d bara jag som inte vet allt om vad som läggs vart å vad som ska göras å inte göras när någon går bort??
alltså.. sätter dom vem som helst framför en telefon bara dom kan svara eller?? hört talas om charmkurs eller???
Blir smått irreterad över människor som beteer sej som nötter...

ja ja nog om sånt skit nu.. =)
På måndag ska jag klippa mej.. =)
ska bli såååå roligt... nu ska d bort.. =)
ska byta frilla helt.. hoppas jag passar i d nu då.. men blir jag inte nöjd får jag väl använda mössa tills d har växt ut.. 
inte är d så farligt inte..
men d ska verkligen bli hur spännande som helst.. 
får se va d blir för tok.. =)

Har haft en kanon eftermiddag med Veronica Mars.. =)
inte en enda gång som d inte blir en massa härliga skratt i hennes sällskap.. helt kanon..
precis vad jag behövde =)
Jag är sååå tacksam att jag fått lära känna henne..
Du må va väldigt dålig på att gissa åldrar men du är bra på så mycke annat så d gör inget =)
Å d enda jag får i munnen är mina cigaretter =)
tänk va galet d kan bli ibland.. men sånt får man bjuda på ibland..
måste va lite lös släppt å.. =)

Nä nu ska jag gå å säga åt min son att han ska sova med omedelbar verkan...
Innan mamma blir en sån där drake snart.. =)

Å ni.. stoppa pengar i burken när ni går =) hahaha..
sov gott alla underbara människor

puss i ljumsken


Kommentarer
Postat av: Veronica Mars här igen

Gissa om jag spanar på idag. Sätta åt bovarna kan jag ;)



Skulle verkligen välja andra alternativ är cig att stoppa i munnen. Även om jag måsta stoppa pengarna i ngn annans burk. hehe

2009-01-22 @ 22:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0