Saknad...



d är något som kan va riktigt jobbigt...
D finns en människa på denna jord som har en stor plats i mitt hjärta...
tyvärr finns inte den personen i min närhet... å fan va d är tungt...
ibland vill jag bara ringa å skrika ut mej min besvikelse över att personen bara drog å lämnade mej här alldeles ensam...
d finns människor i mitt liv som kommer och går... men den här människan har funnits i mitt hjärta sååå länge...
vill inge hellre än att personen ska komma å knacka på min dörr..
vill ha dej här i min närhet...

saknar dej som fan...
du kom å försvann lika fort.. =(
men en dag kanske vi ses igen..
hoppas jag iaf..

pöss å kram skumbanan

Kommentarer
Postat av: Jonna

Heeeeey..

men vad kul att du skaffat dig en blogg gumman!!

hoppas allt är bra! kaffe snart tycker ja!!

kraaaam

2009-01-15 @ 00:42:08
URL: http://jonnamartensson.blogg.se/
Postat av: Fröken Höger

klart man måste hänga mä i svängarna.. =)

ja här är d full fart... klart vi måste ta en kaffe =)

kram

2009-01-15 @ 12:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0