snuttegull!!!!

Tack för att du finns i mitt liv...
utan dej skulle jag inte ha klarart mej genom dom svåra stunderna som va under 2008..
D hände mycket där under kort tid..
men du fanns alltid vid min sida..
du tröstade, du lyssnade å d viktigaste.. du fick mej att skratta igen.. =)
Du har hjälpt mej med så mycke..
tillsammans har vi varit både snickare, tapetserare, målare, trädgårdsmästare, elektriker, inredare m.m m.m..
å roligt har vi alltid haft när vi gjort saker... =) ingen dag är den andra lik.. förutom att d förr eller senare spårar...
å oftast direkt.. =)
Älskar dej snuttegull!!!!

 
Lite viktigare än alla andra =)


Men är hon inte för gullig =)


gulligull =)


Alltid lika glad <3
puss å hej

Kommentarer
Postat av: Elin

Va göllig du är pullan.

Fast jag är lite besviken, inte på orden, utan bilderna. Jag använde mig av 2 bilder, du behövde 4 för att vi skulle ligga på samma nivå. Du måste bli bättre på att knäppa mindre vackra bilder haha.

2009-01-15 @ 22:46:33
URL: http://bruunoo.blogg.se/
Postat av: Fröken Höger

ja du vet fotografen va inte så talangfull som den du använde.. så jag va tvungen att använda fler ju.. =) men sen tog ju kanin kortet priset på d fulaste i år.. =) å nå såna kort har inte jag.. mina vart inte ens nominerade.. =)

2009-01-15 @ 23:10:41
Postat av: Elin

Nu är det nytt år, vilket innebär nya möjligheter. Prova ta med kameran vid nästa utgång, då kan jag lova att du ligger i lä efter den kvällen. Då kommer du kunna lämna in dom korten till nomineringen av "VÄRLDENS VACKRASTE 2009" och 10 år framåt haha

2009-01-15 @ 23:41:23
URL: http://bruunoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0